Wednesday, May 13, 2015

Pollkasahistajad

15. mail on Märjamaa rahvamajas kevadkontsert, kus enamus rahvamaja rühmi üles astub. Nii ka meie. Kuna Karin on endiselt haiglas, siis tegime teisipäeval lühikese proovi, et läbi tantsida 2 tantsu, mis kontserdil ettekandele tulevad, ja õnnitleda Reeta 35 sünnipäeva puhul. Olgu, olgu, läks tsipa valesti jah see vanus, kuid Reet on 3 ja vanuse lõpus 5 on vähemalt täiesti õige :D
Hakkasime siis nuputama, millega esineda. Selge on see, et mina olen kontserdi ajal ära, st Iris Poolas. Seega võiks kavva minna tantsud, mida mina ei tantsi. Ma pakkusin lahkel "Naiste reilenderit", kuid Grete otsustas selles tantsus lavalt alla kukkuda, kui see esitamisele tuleb. Grete tervise huvides jätsime reilendri ära. Mõtlesime, et teeme "Kohaanuška", kuid selgus, et "Viimikud" on selle üles andnud. Publik kindlasti ei taha näha kaks korda sama muusika saatel tantse, mis sellest, et nad erinevad on. Vaevalt küll  "Viimikud" nii krapsaka versiooni esitavad, aga jah, kaks korda sama tants ei lähe kohe mitte. Ene tahtis kangesti "Oih polkat". Oleme esinenud sellega Kohilas ja Lool, kuid Märjamaa rahvas pole tantsu näinudki. Aus värk oleks märjamaalaste rõõmuks "Oih" lavale tuua. Aga oli üks aga... Iris on proovis, kuid esinema ei tule, Anne on olemas, kuid kordagi pole Irise kohta tantsinud, on Kerlyt asendanud. Kerlyt hetkel pole, kuid esinemisel on. Iris on hetkel olemas, kuid pole kunagi Kerly kohta tantsinud :D Paras segapudru. Seda oli näha ka siis, kui proovisime esimest korda tantsu läbi tantsida. Ristisime tantsu ette ära "Oh ja Ah polkaks", sest tõotas tulla üllatusi täis tants, sest ega ma päris hästi ei teadnud, kuhu Kerliy liigub, kellega paaris on ja mis liikumised sellel vastaspoolel on. Veel suurem segadus oli Annel. No ja siis selgus, et minu paariline tahaks mind rabada, aga mina olen hoopis Kerly, Anne jäi paariliseta, sest Kerly paariline teadis, et Kerly puudub. Nalja ja segadust kui palju.  Siis lõi Ene maki kinni ja hakkas takte lugedes proovi juhtima. Saime kenasti hakkama, paar pisiputerdust ikka tuli, kuid oluliselt parem tulemus. Ja kui muusika peale pandi, siis oli täiesti esinetav tants.
Teine tants tuli ka kokku leppida. Võtsime plaadikuhja ette ja kasutasime välistamismeetodit. Sünnipäevalaps tahtis "Vigala reilendrit", kuid jälle see meeletu ümberorienteerumine, kui keegi peab auku täitma. Halastasime vahetustantsijale ja jätsime sooviloo repertuaarist välja. Pärast kaalumist ja vaagimist läks loosirattasse "Simmanipolka". Üllataval kombel oldi tempoka keksutamisega väga päril -  kui polkatamiseks läks, siis olgu juba täiega. Selgus, et peokavas on juba mitu polkat ning nendest annab teha ühe toreda polkaploki, seega lustlik ja kiire "Simmanipolka" tuleb ka kavva. Grete lohutas, et see tants saab kiiresti otsa, sest kõigest 2 ja pool minutit tantsu. Teistega tantsudega võrreldes 30 sekundit nagu maast leitud. Kuna, nagu eelnevalt mitmel korral mainitud,  Kerlyt ei olnud, siis sai Reet 2 austava ülesande juhtoperaator olla. Ma jätsin tantsimata, et mitte tervet rühma segadusse ajada - kuhu ma juhin, kui ma olen tantsu 4 korda tantsinud ja sedagi erinevates aukudes. Reet sai ülesandega kenasti hakkama ja "Simmanipolka" tuleb reedel ettekandele.
Kui ponnistused ponnistatud, siis hakkasime sünnipäevalaps Reeda 5-ga lõppevat juubelit tähistama. Ikka energiaampsud ja energiajoogid autojuhtidele ja muidujalutajatele. Arutasime maast ja ilmast, soovisime korduvalt Reedale õnne ja Karinile kiiret paranemist. Kohtumiseni kevadkontserdil!

No comments:

Post a Comment